torsdag 16. februar 2023

Flere skjerf og en hjort

 

Måtte prøve meg på et skjerf i skyggevev etter at enda et par skjerf ble plukka ned fra veven.

Tror jeg har vevd nok skjerf nå.
Skyggevev blir nok ingen favoritt, men det var artig å prøve.

Jeg har et bomullsskjerf i et litt intrikat mønster på en annen vev. Når sola varmer opp det lille vevrommet i kjelleren, må jeg få det ferdig- og da vil jeg veve noe annet.

Kanskje blir det filleryer igjen.

I går så jeg en skygge utafor vinduet i kveldinga. 

Det sto en diger hjort og beita på en busk. Jeg tok noen bilder gjennom vinduet.
Så åpna jeg vinduet og tok flere.

Jeg spurte ganske høyt om busken smakte godt, men den reagerte ikke før jeg klappa i hendene.


Da hadde jeg talt taggene og det var en tolvtagger!

 Ingen smågutt . . I alle år har vi regna hjorten for sky dyr som ikke er så lett å se på nært hold, men ikke denne gutten, nei !




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar