lørdag 5. november 2016

"Vindusrya" ferdig

Synes denne ruteinndelinga minner om gammeldagse vindusruter med sprosser mellom.
skulle jo ha tatt et bilde av baksida også, men nå er det mørkt i rommet og blitsen gir et dårlig bilde.

Jeg er litt bekymra for hvordan denne matta blir etter vask. 
De grønne fillene var skåret i strimler da jeg kjøpte dem.
Regner ikke med at de er vaska.
Er det syntetisk stoff, så krymper det ikke, men er det bomull er jeg usikker på hvordan det vil oppføre seg sammen med det blomstrede sengetøyet.
Strimlene er veldig tett vevd  - så jeg håper på det beste!

2 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg lurer på om du har noe info om hvordan en vever rosebragd - jeg forstår ikke helt når det star I oppskriften "2 motsatte innslag for å dekke renningen en gang".
    May

    SvarSlett
    Svar
    1. Rosebragd er en studie verd. Mange muligheter og lett å bli fortvila fordi det ikke blir som en håper. Skal skrive litt om rosebragd i neste innlegg. Tror det er bedre enn å svare deg her . . .

      Slett