lørdag 22. august 2020

Endelig på plass . .

 Å kjøpe ny pc gir en del utfordringer.

Alt er ikke like enkelt å overføre fra gammel til ny pc samtidig som blogger har fått nytt opplegg.
Nå har jeg omsider fått logga meg inn.
Jeg har ikke vevd så mye i sommer, men jeg har i alle fall klipt ned og fått ordna duk, sitteunderlag og to puter av "rundveven" eller "poseveven" jeg starta med tidlig i sommer.

Bildene ble kjempedigre, men viser i alle fall hvor ulike ting jeg fikk ut av ei renning med samme hovling og nedknytting.

Sitteunderlagene fikk fyll av oppklipte strimler av gensere mens de var i veven.

Duken har ganske tett renning og det ble kompakt med perleknuter hele vegen, så jeg lot det gå en løs tråd mellom hver knute.

Jeg har lagt ut bilder og skrevet om dette tidligere: posevev med innlegg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar