onsdag 17. desember 2014

Adventslys som ikke er lilla


Advent er blitt ei tid med masse lys i vinduer og i hagen.


Vi har hatt lyslenke i en kuleeiner som står utafor huset.

 I fjor kjøpte vi et lysnett som dekker mer av busken som er blitt ganske stor.


Lyslenka ble liggende, men i år fikk den plass på en sparkstøtting som ikke er i bruk.

Den står på låvebrua og lyser i mørket.

Det siste jeg ser før jeg legger meg og det første jeg ser i grålysninga når jeg våkner.


 Siste nytt på lysfronten her på gården er kransen på postkassestativet ved hovedvegen.



Der fikk jeg plassert ei gravlykt med batteri som gjør at flammen lyser døgnet rundt. Den hadde plass til to små batterier og den har lyst ei uke til nå.
 

Er litt spent på om jeg får skifta batteri uten å ødelegge kransen . . .







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar