torsdag 11. juli 2024

Mislykka prøver

 

Jeg har et par mislykka prøvevevinger bak meg. Den ene var en jemtlanddräll på 3 skaft og tre trøer. Jeg hadde sett et bilde som så spennende ut.
Renninga var lyxfiller! 

Jeg hadde ikke slike, men jeg hadde ganske mange lengder av matterenning. Tenkte at tre tråder skulle bli omtrent samme tykkelse.
Det var dumt tenkt, for lyxfiller er elastiske og de ville oppføre seg annerledes.
Jeg lærte i alle fall noe og fikk prøvd ut ei oppskrift som lå og slang.

Jeg prøvde med ulike innslag, men alt ble like mislykka
Er litt irritert nå for at jeg kasta oppskrifta.
Hadde vært artig og prøvd med elastiske filler i renninga . . 

Det var mer renning igjen og jeg tredde om til sålldräll.
Laga bare halvt mønster og ga opp ganske raskt før jeg klipte ned.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar