søndag 4. august 2019

Sorterer håpløse filler



En regnværsdag tok jeg en tur på fillelageret og sorterte oppklipte filler.
Nå har jeg inntaksstopp, men tidligere kom det kasser og sekker med all slags filler hit.

Greit med stoffer, men oppklipte filler er ikke så mye å samle på - egentlig.
De er bare så vanskelig å kaste .  .


Jeg  nøsta opp noen som havna i en egen kasse med spraglete filler og kvitta meg med en god del.

Noen nøster ble med ned på vevstua og jeg kom i gang med ei smal fillematte som skal ligge på en do.
Det ble mye oransje, men det får stå til.
Rosa og oransje er de fargene som er vanskeligst å bruke, men jeg vil prøve før de spraglete nøstene går i søpla.

Dette er en brøkdel av alle fillene på loftet.
Planen er å gå løs på flere kasser, være brutal og sortere ut med brutal hånd.
Da blir det lettere å finne slike som er brukbare. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar