mandag 28. mars 2016

April i sikte . . .

Planer for april:


  • Falde veggteppe og løper
  • farge med cool-aid
  • farge 12/3 bomullsgarn med batikkfarger
  • ny renning i tom vev
  • bestemme meg for om det blir gardiner eller vaffelhåndklær av den kvite 12/3-renninga
  • så squash og diverse inne
  • holde liv i vaidspirene
  •  . . . det kommer nok mer .  .. 
Jeg har mange bunter med 12/3 bomull som jeg har lyst til å farge og bruke til renningsgarn.
Da jeg lette i fargesakene mine fant jeg mange pakker med cool-aidposer som var så populære til farging.
Jeg ble kvalm av lukta og syntes fargene ble for lyse. Er ikke glad i pastell og liker plantefarging bedre.
Googla cool-aid og fant denne sida. Den linka til ei ny side med fremgangsmåte for å få flammimg på garnet. Skal prøve det ganske snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar