torsdag 24. mars 2016

Enda en omgang med sneglespor / kattefot eller ormaslingan . . .

Planen var å klippe ned det jeg hadde vevd på denne veven, men det er så lite igjen av renninga, at jeg fortsetter med lin innslag.
Jeg har vevd 50 cm og har kommet et stykke på veg på løperen som bør bli 150 cm lang.

Det er et greit mønster å veve, men det tar sin tid å sjonglere mellom 4 mønstertrøer og to bunntrøer.

I går var det et strålende vær og jeg tok bilen og bikkja med til snødekt landskap.
Vi dro på cachejakt.
Jeg er egentlig ferdig med geocaching hadde jeg tenkt. Men så landa det 14 mysteriecacher i innboksen en kveld.
 Det er oppgaver som må løses før jeg kan finne koordinatene til plassen der boksen er.
Jeg løste 7 oppgaver, tok med gps'n i sekken og dro avgårde. 
Å være førstemann som skriver seg inn i loggen er stas!

Da jeg kom hjem og registrerte funnene på kartet forsto jeg at jeg hadde "jarun" i hælene. Han hadde kommet seg tidlig avgårde fra jobb og hadde samme formål som meg: - å være førstemann til å logge seg inn. Han hadde løst noen av oppgavene som jeg ikke hadde greidd - så vi ble "first to find" på noen hver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar