søndag 8. mai 2016

Saoriveving ser så inspirerende ut . .



Men, - det er ikke så lett å slippe seg løs når en har lært at det skal være et system i vevinga.  Jeg har prøvd meg frem etter å ha sett flere inspirerende youtube-innslag .

Jeg har farga denne  renninga, men jeg planlegger renning med striper.
Har farga en del tynt bomullsgarn og har en god del gamle bunter med 20/2 i forskjellige farger.

Akkurat nå er det strålende vær og jeg har brukt soldagene til å sitte ute å nøste garn, så får vi se hvordan planene blir.

Nydelig å ha planer som godt kan forandre seg underveis.

I slutten av uka reiser jeg til Sverige for å kjøpe sveipekam på AKSnickeri.

Samtidig skal jeg besøke Vävrundan i distriktet der og skal bo i Borås.

Gruer litt for å reise alene, men det er spennende også.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar