torsdag 7. juli 2022

Plenklipp og gulvvask

 Det er ikke så ofte jeg fornyer meg, men nå har jeg gjort et par investeringer jeg ikke angrer på.

Gulvvasken går som en lek med denne enkle innretninga. Beholderen er fylt med grønnsåpevann og jeg spruter ut på gulvet med et håndtak øverst på stanga. Den er superenkel og lett å fylle.


Da gressklipperen streika kjøpte jeg en oppladbar elektrisk  gressklipper. Jeg vil ikke ha bensinmotor og har hatt elektrisk med ledning tidligere. 
Denne går så stille at jeg ikke trenger øreklokker og går i nesten en time på ei ladnin
g. 

 Ble frista til i prøve meg på ei orientalsk flette på slutten av taquete-prøvlappen.

Jeg bruker nål eller heklekrok når jeg fletter trådene, noen bruker bare hendene.


.


Det kjedelige med denne flettemetoden er at den blir så smal i starten, men denne gangen bretta jeg den bredeste delen sammen og laga ei flette i enden


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar