lørdag 15. februar 2014

Mere restegarnsvev og en tur ut i snørasvær

Fint å sitte inne og leke seg i veven.
Har brukt opp mange rødlige spoler og litt grønt på slutten.
Enda ser det ut til å være mye renning igjen, og jeg må lære meg å renne kortere renninger.
Er temmelig lei skillbragd og har lyst til å veve noe helt annet.
Kanskje jeg skal tre om til halvdreiel . . 


Når det gjelder Ol så får vi være glade for at medaljene blir godt fordelt på mange nasjoner.
Det er de norske skismørerne som får skylda for at det blir få norske medaljer.

 Snøen som lå på takene er på veg ned og vi har hatt tidenes mildeste vinter til nå.
Vinterferien står for døra og det meldes om godvær.

Sola har vi sett lite til, så jeg gleder meg.
Kan hende finner jeg frem skiene og ser om jeg er heldigere med smøringa enn de er i Soltsji .  ..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar