fredag 20. desember 2013

Måneskinnstur og spor i snø


Snø i trærne da jeg våkna i dag morges.

Mørkt ute da bikkja og jeg gikk den vanlige turen til postkassa for å hente avisa.
Det var sånn omtrent nymåne og vi hadde en nydelig trimtur i otta.

Herlig med slik tur i nysnøen.
Bikkja finner spor av rev og rådyr og jeg gleder meg over de sporene vi setter igjen i nysnøen.

Måtte den vare til jul!


I går var det bakedag. Brødene havna raskt i fryseren.
Mors fyrstekakeoppskrift er fulgt og den kan ingen erstatte.
Må bare innrømme at de kjøpte smørkjeksene smakte bedre enn mine. Tror de ble litt for tykke . . . 


Har ikke tenkt å produsere mere julebakst.
Signes "Verdens beste" ligger i fryseren sammen Randis smultringer - og Randis krumkaker er i boks.
Hvorfor skal vi plages med min mislykkede julebakst når Signe og Randi er mye flinkere .  . .


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar