mandag 23. desember 2013

Rød Telemarksløper er favoritten


Plukka frem denne skillbragdløperen fra juleskuffen. Innslaget er mercirisert bomull i tre røde nyanser.

Jeg har ei linrenning stående klar, og skal sannelig veve flere slike.
Det kunne nok like gjerne vært innslag i rød lin, men først må jeg bruke opp det garnet jeg har.


Denne adventsløperen har innslag av lin, men innslagsgarnet kunn gjerne vært tykkere.

Når bare jula er over så må jeg nok til å veve skillbragd igjen  . .  .  

Ser ut til at jula blir ganske så hvit.
Månen lyste da jeg henta avisa i morges og et hvitt snødryss hadde kommet i natt.

Litt senere på dagen kom det sannelig noen digre snøflak, så nå håper jeg at det meldte regnværet på julaften ikke tar knekken på alt det hvite.





Julegrøten står på komfyren og putrer. 
Rømmegrøt til de som liker det og risgrøt til de som vil ha det.
Mandel i grøten?      Får se om jeg finner noen premie.
Marsipangris er ikke særlig populært  her i huset. .  .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar