mandag 29. desember 2014

Endelig rolige vevdager igjen





 Alminnelig hverdag igjen og jeg har rigga meg til på vevstua.

Jeg er i gang med ei fillerye i gultoner etter at jeg fikk to sekker med herlige farger fra en kjenning som rydda til jul.






Da jeg gjorde de siste innkjøpene før jul, så jeg ei pute i et vindu som pirra nyskjerrigheten.

Tror at neste prosjekt blir å prøve på noe lignende. Det ser ut til å være lin i renninga. Innslagene kan være tynne filler eller flerfarga ullgarn. Jeg har en haug nøster av fire og femlagt garn som jeg ikke har funnet annvendelsesområder til.



Gleder meg til en lang vinter på vevstua!

1 kommentar:

  1. Vilka fina färger, de ger mig redan vårkänslor!
    Hälsningar från Tyskland,
    där vi tyvärr inte har så fina snödagar men blåsigt regnväder.
    maliz

    SvarSlett