fredag 30. november 2012

Fottøy for rygg og knær som knirker.

Jeg brukte en hel dag for å få tak i støvler med handtak!
Dette er neoprenstøvler med kraftige såler som tåler søle og 20 kuldegrader.
Jeg har høye Muckboots fra før og vet at de funker i kulde med bare en tynn sokk inni.
Når rygg og knær knirker så er snøring og trange støvelskaft et ork.
Crocs er løsninga på sommeren, men nå er det is og snø ute og jeg hadde hørt at disse støvlene med handtak var et unikum.
Det kjedelige er at de bare  selges i Støvelbutikken i Vestby - 4 1/2 times kjøring fra der jeg bor.
Jeg vet at de er små i numrene, og jeg tok ikke sjansen på postordre.
Nå har jeg brukt støvlene et par dager og er kjempefornøyd!
De kan anbefales!



1 kommentar:

  1. Så stiiilige støvler!
    Jeg har akkurat kjøpt Muckboots til mannen -de fikk jeg tak i på Felleskjøpet. Men de støvlene har ikke så lekkert design... ;)

    SvarSlett