torsdag 19. desember 2013

Det er ikke svart - alt som ser svart ut . . .

Har vevd litt i dag også, men nå er det baketid.
 
Fikk med meg en pakke kjeks fra butikken en gang. 
Da jeg åpna og smakte, var det aldeles nydelige franske smørkjeks.
Har aldri smakt slike før. Minner litt om tyske skiver.

Fant ei oppskrift her om dagen og vil prøve.
Typisk når jula er i anmarsj. Ser noe på TV eller nett og må bare prøve .  . .

Har vevd en rød og en grønn bord, så da er det bare å fortsette til rya er lang nok eller at jeg går tom for en av fargene.

Oppdaga at svart har mange nyanser som spenner fra blått til grått. Jeg hadde sortert ut det jeg mente var svart og lagt det i en haug. Først da det kom i skarpt lys i veven, så jeg at halvparten var mørkt blått.
La like godt inn noen lysere blå striper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar