mandag 17. februar 2014

Sol ute og veving inne.

Det ble en tur ut i sola i dag, men jeg var spent på avslutninga av lydboka "Profitøren" av Tom Kristensen - som surrer på vevstua.
Så da ble ikke turen så alt for lang.

Egentlig er jeg inderlig lei av skillbragd. Men etter å ha drodla litt med fargerester uten mål og mening i går, så kom jeg frem til mønster og farger som må prøves.

Det blir nok gjentagelse av de to rapportene. Er jeg heldig ser jeg enden på renninga snart.

Prøver meg frem på en minivev for å finne trådtetthet på planlagt skjerf. Tipper jeg setter opp 6 meter til 3 skjerf, så får jeg se hvordan det funker med bare lettertsbinding.

Ellers er jeg ganske frustrert over all reklamen som er i ferd med å overta PC'n min.
Hvis jeg skal spille av noe fra NRK, så får jeg denne meldinga:

Ooops, vi har problemer med å laste Flash for avspilling!

Klikk her for å installere Flash på din maskin.


Når jeg installerer Adobe Flashplayer - så dukker det opp ufyselig reklame og små grønne ringer som ber meg omm å klikke . . 
- så jeg avinstallere Flashplayer'n og  nå ser det bedre ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar