torsdag 6. juli 2017

Vaske filleryer med terassevasker . . .?

 - ikke særlig vellykka!
Hadde fått et tips om at det var så bra, og jeg raste avgårde og fikk tak i en som passa til min høytrykkspyler som er gul .  . .

Stanga fra slangen til vaskefoten var ledda og det gjorde stanga ustabil og den var treg og vanskelig å flytte langs matta.

Prøvde å stabilisere med gaffateip, men det hjalp ikke.

Jeg strødde ut litt vaskepulver over mattene først, og brukte terassevaskefoten - men endte opp med å spyle etterpå uten.
Det var mye enklere.

MEN, det gikk utmerket å vaske terassen !!


 Hun som kom med tipset hadde en blå vaskefot og kanskje litt glattere matter enn mine .  .

Terassevaskeren kosta meg kr 500.- og jeg kunne ha brukt pengene til noe mer fornuftig.


Er redd for at denne havner på lageret med ubrukelige duppedingser .  . .

Det positive er at jeg fikk vaska 4 filleryer som nå står/henger og drypper av seg.

De vil nok tørke raskt slik som sola varmer og stråler for tida!

Skal prøve en gang til med kjøkkenmattene.
Da skal jeg enten spjelke leddet bedre eller bruke bare en del.
Poenget med ledda stang var at en kunne bruke bare en del om en skulle vaske vegger .  .


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar