onsdag 11. mars 2020

Nano SIMkort og erterspirer

Ny telefon kan være ei utfordring, men av og til må en bite i det sure eplet.
Det var ikke prisen eller valg av type som ble problemet.
Jeg fikk ikke åpna den nye telefonen for å legge over det gamle SIMkortet.
Bruksanvisninga viste med pil til en SIMkortholder og etter litt plunder fikk jeg åpna en liten skuff i siden på telefonen.
Problem nr 2 oppsto da jeg forsto at det gamle SIMkortet ikke passa.


Det var for stort!
Etter litt googling skjønte jeg at jeg måtte bestille nytt SIMkort. 
Det kom i dag og hadde ei utformimg som var slik at jeg kunne trykke ut den riktige størrelsen på kortet.
Den minste som jeg skulle ha het nano. Nå ligger nanobrikke på plass og venter på at jeg skal aktivere den hos telenor.




Fikk et tips om å dyrke ertespirer i vinduskarmen.
Gule erter har ligget i en plastbeholder i 10 dager og strutter av grønne vitaminer. Plukker av toppene og putter i munnen eller i salaten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar