tirsdag 5. mars 2024

Verandasol!

 Endelig sol etter mange grå dager. 


Snøen ligger, men på plattingen har vi måka bort snøen, og jeg har montert opp og fått fyr på bålpanna.

Varma opp et par pizzabiter og rista noen skiver til til kaffen.

Lurte ei stund på om jeg skulle hente den lille veven, men ser at i morgen blir det gråvær igjen - og vi er først i mars . . 

Kan bli kald vinter igjen, så veven får stå inne, mens jeg planlegger neste renning.


Jeg vevde trekk til flere hagestoler for noen år siden. Denne har mønster i skridende eller stor rosengang.

Jeg er veldig fornøyd med mønsteret og er stolt av at jeg orket å veve så lenge uten å skifte farger eller mønster.

Vanligvis vever jeg dette mønsteret på toskaftbunn. Har en plan om å veve ei matte i gult med rosebord på toskaftbunn ganske snart, men må gjøre meg ferdig med ei rødlig matte først.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar