fredag 10. januar 2014

Godteriskål på Seljord vevsenter

Endelig ble det kaldt og gårdsvegen er fremkommelig igjen.
Da gikk turen til Seljord og jeg var innom vev og garnsenteret for å få tak i ei ny 60-skei.
Rett innafor døra sto et Velkommen-bord med ei stor glasskål med rester av renningsgarn til kr. 5.- pr stk.
Snakk om røverkjøp!
Det er jo bare rester, men likevel
 LIN ER LIN 
Vev og Garnsenteret lager renninger på bestilling og da blir det alltid noe igjen på snellene.
De grove snellene kan brukes til ender på filleryer, og de finere til prøvevever i små vevstoler som jeg har flere av.

Jeg kjøpte 10 stykker . .  .
Planen ER at de skal brukes, men først må de lagres.
Jeg handla ikke et klesplagg enda butikkene hadde stativ på stativ med 50% avslag.
Nå ser jeg at det lå bleika lin i bunnen av skåla. 
Må nok en tur til Seljord igjen .  . . . .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar