onsdag 22. januar 2014

Siste rest på halvdreielrenninga blir puter

Fillerya med halvdreielborder er ferdig og to puter med innslag av restegarn er også på tøybommen.
I morgen skal jeg på handletur, men fredag regner jeg med å klippe ned ett teppe, to puter og en fantasirest.

Jeg har hatt store problem med å komme inn på bloggen de siste dagene. Har prøvd diverse innfallsvinkler, men greidde ikke å få opp fanen til nye innlegg.

Det har hent meg før at enkelte problemer løses vev å bruke en annen nettleser enn Firefox som jeg vanligvis bruker.
Denne gang var det Explorer som løste problemet!
Nå er jeg inne og får oppdatert.





Mens jeg vever surrer Faldbakken sin nye: SENSKADE på cd-spilleren. Det er god underholdning . . .

Godt at bibliotekene låner ut lydbøker.





Da vi var på Trøndelagstur ble det et par timers venting i Oslo.
Jeg snuste litt omkring og fant et konditori/bakeri som het BIT. De solgte minibrownies  som var aldeles nydelige og minte om smulekakene vi kjøpte i Trondhjem i gamle dager som het punsjeboller.

De var ikke stekt, men  var laget av kakesmuler, smør, sukker og med marsipankant rundt.. De ulike bakeriene hadde sin egen vri og noen hadde romsmak.

Nå prøver jeg å kopiere og lage egne kaker som ligner. De står til avkjøling.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar