torsdag 17. januar 2013

Årets første strikkealong

Mønster til ny strikkealong var i innboksen i dag.
Ikke lett å forstå at dette skal bli en vott!

Liker godt å strikke på rundpinne, og denne gangen valgte jeg flerfarga garn.
Det skal bli spennende å se om jeg skjønner hele fremgangsmåten.
Det fine med slike alonger er at mange starter samtidig og hjelper hverandre når en står fast.
Det er ofte flere måter å tolke ei oppskrift på . . .og akkurat nå står jeg fast og må ha hjelp!
Da må jeg inn på arbeidstråden å spørre noen lyse hoder.

2 kommentarer:

  1. Det er bare såååå herlig med alonger -da er det alltid hjelp å få :D
    Jeg har strikket ferdig mine nå, og det blir faktisk vott av det til slutt ;)
    Fargene på garnet ditt var helt nydelige.
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  2. Så flott garn du strikkar vottane i, nydelege fargar. Er komen i gang eg og. Det skal nok bli vottane på oss og, skal du sjå:-)

    SvarSlett