fredag 14. oktober 2016

Saori på mitt vis . . .



Koste meg virkelig da jeg slapp fantasien løs og bare slo inn farger og effektgarn etter humør og lyst.

Tenke ikke på hva det skulle bli, men hadde "hyrdejakke" og handlenett i tankene.

Det ble 4,5 meter og det ser ut til å kunne bli både det ene og det andre hvis jeg greier å dele det opp på en slik måte at jeg får utnytta stoffet.

Jeg fulgte med på innleggene på vävspolen da Kirsti Frimanson var i Japan og på kurs og frigjorde seg fra innlærte teknikker og lot fantasien blomstre i enkel lerretsteknikk.
Der var det farger og fantasi som skapte herlige kreasjoner.

Produktene ble sydd sammen på enkleste vis og ble sjarmerende og personlige kreasjoner. 






Her er en enkel bluse - tunika som jeg trolig vil bruke som modell.
Tror det er Kirsti Frimanson som har laga denne.

Jeg skal på vevkurs i Rauland til uka - det hadde vært innmari artig å dukke opp i en slik .  . .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar