fredag 27. januar 2017

Prøveveving er viktig

Så er jeg endelig i gang.

Hovling og fremknytting gikk greit, men jeg får ikke til de hvite stripene slik som jeg hadde tenkt.

Planen var at de skulle gå langsetter hele matta samme hvilken rutevirkning som var oppe.

Prøvde flere hovlinger, men lyktes ikke.
Det får bli som det er.


Kanskje våkner jeg i natt og tenker: - at jeg ikke prøvde det!

Jeg har kommet inn i en rytme det kantene blir bra og jeg har prøvd ut ulike innslag.

Er usikker på om jeg skal bruke hvit eller svart matterenning til bunninnslag.


Ser at det blir bra med mønstra innslag, men det bør ikke være særlig tufsete slik som det blå.








Det er flere måter å knytte frem renninga på.


Her er en metode som er grei om en er redd for at det er lite renning igjen.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar