søndag 6. juni 2021

Sorg

 Når en mister et menneske som står en nær, så stopper verden opp - og de normale ting en er opptatt av til vanlig er ikke så viktige lenger.

Nå er det to måneder siden jeg mista min yngste datter etter bare 6 uker sykdom. Det tar litt tid før livet faller på plass, men nå dukka plutselig bloggen opp og jeg ser det er lenge siden jeg har skrevet noe.

Jeg vevde ferdig ei pute i den noe uvanlige teknikken bunndekkevev - om en skal være så fri å oversette direkte fra svensk.

Dette er en vev som står på vevstua og nå er en annen i gang, men jeg har lyst til å veve mer i denne teknikken.

Da vil jeg bruke litt flere farger og ikke være så regelmessig i mønstringa.



2 kommentarer:

  1. Så otroligt sorgligt och jag beklagar sorgen!
    Hoppas Du får tröst med vävningen?
    Önskar Dig/Er en fin sommar trots allt!
    Styrkekramar! ❤️

    SvarSlett