tirsdag 14. mai 2013

Inspirasjon til bruk av tynt bomullsgarn

Jeg har funnet en inspirerende blogg med masse veving:  HUSET I MIDTEN

Linda starta med en liten bordvev og har så vidt jeg skjønner blitt bitt av vevdilla, og har nå flere vevstoler der hun vever litt av hvert.
Jeg har aldri prøvd tangentvev, men har nylig blitt kjendt med en i forbindelse med ei vevstue under oppbygging i nabokommunen.
Linda har vevd skjerf av tynt bomullsgarn - noe jeg har mange hesper av.
Sannelig skal jeg sette opp ei slik renning!

Bildet er henta fra Linda sin blogg 
og viser et lekkert skjerf.

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelige kommentarer og omtale! Og ja, jeg er bitt av vevbasillen - og en hel del andre basiller :D Skal helt klart følge med på bloggen din også, her var det mye fint!

    SvarSlett