onsdag 6. november 2013

Alle mine luer

 
Hvert år når minusgradene prøver seg, så dukker jeg ned i ullkista for å se etter vintertøy.

Det flommer over av luer, votter, halser, skjerf og sjal.
Hver vinter kommer det til noen nye og jeg bruker bare noen få. 
Posen til Fretex blir aldri særlig full fordi jeg bare MÅ ta vare på strikkeriene i tilfelle .  .   hva da?

I dag var jeg i det strenge hjørne og skulle kvitte meg med noe av lageret.

Tok bilder først, så gikk mer enn halvparten i poser som nå ligger i conteiner og håper på bedre dager . .






Men produksjonen går videre.
Armstrikk er spennende og mye raskere enn å veve filleryer . . . 
Dukka ned i garnlageret og fant grønn plateloupi fra 1970-tallet og flerfarga mohair.Det ble ei fin blanding - behagelig å ha rundt halsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar