fredag 8. juni 2018

Klipt ned smal rosengang

Dette var artig å veve.

Bredden er ca 50 cm og kan brukes til mye. Løper, veske, pute, sengeforlegger eller lita fillerye.
Det ser litt usystematisk og  rotete ut, men jeg har en plan.

Mesteparten skal bli trekk til terrassestoler.

Ser ikke bort ifra at jeg setter opp lignende renning igjen.


Å leke med rosegang er et supert tidsfordriv.
Når en bruker billig renning og filler, da må en ikke alltid tenke at det skal bli noe eller at "dette blir mislykka".

Blir det ikke brukbart til formålet så har en kosa seg i veven og brukt fantasien.

Den grønne delen som var siste slumpen i renninga er såkalt sildesalat.
Jeg satt ute i sola med nål, tråd og en pose med grønne fillerester som jeg sydde sammen.
Det er en liten lapp som ikke er til noe, men et frø er sådd.
Jeg vil gjøre det samme med rødlige filler og veve ei matte med vekselvis rød og grønn sildesalat med kontraststriper mellom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar