mandag 29. juli 2013

3 nye verdensborgere

En tur i kogen førte til en ny overraskelse: En diger sau var blitt til tre nye nøster + ei omsorgsfull mor.

IKKE KOM  FOR NÆRE !

Lammene var helt nyfødte med navle-strengen hengende under buken.
Dette kaller mange vårens vakreste eventyr, men ette er tre måneder på etterskudd.
Jeg ringte eieren og han sa: 
"Så det vart tre - det var det eg trudde da eg såg innom i går kveld."

I går stoppa det en bil i tunet og de spurte etter filleryer. Jeg hadde ikke mange liggende, men sannelig reiste de med ei.

Det fikk meg til å tenke på vev igjen, og jeg kikka innom noen vevblogger. 
Fant denne nydelige rya som gjorde at jeg ilte ut på vevlageret og så etter lilla filler.
Det var her jeg fant rya med de nydelig i fargene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar