mandag 16. april 2018

Veske med innvevd håndtak



På slutten av ei renning prøvde jeg å veve ei veske der håndtakene ble vevd inn før jeg var halvvegs.
Jeg hadde tre fillestrimler som ble fletta før jeg vevde inn de siste fillestimleendene.

Bredden er ca 80 cm og veska ble passe stor til en A4 konvolutt.
Dette var et påfunn på slutten av renning, men ideen er gratis og jeg kommer til å veve flere slike!
 Da kan de være litt mer planlagte.

Ellers så forsvinner snøen ganske raskt og jeg har begynt å luke ugras noen få plasser.

Da jeg var på bytur nylig så ble jeg frista til å kjøpe noen vårblomster som er planta ut i kurver og potter på trappa. 
Tulipaner, ranukler, tusenfryd og stemor.
De tåler litt frost, men jeg bør vel ta de inn om det blir skikkelig kalde netter.
Det ble noen krokus i blomst også, og biene sverma rundt meg da de ble stående på trappa ei stund. 
Nå står de i blomsterbedet. . . 

2 kommentarer:

  1. Vilken smart idé! Snygg väska!

    SvarSlett
  2. Takk for god idé til veskehåndtak! Det var en fin måte å bruke opp en renningsrest på, flott veske! Og så herlig med vårblomster :-)

    SvarSlett