onsdag 22. oktober 2014

Når gubben er borte . . .



Alene hjemme. 
Da ble det vaffel til middag.
Først vaffel med pølse inni og et lite glass rødvin til. 
Så ble det vaffel med blåbær og rømme med kaffe.


 


 

Var på bruktbutikk og handla stol som blir passe høy til at jeg sitter godt foran den bærbare pc'n som jeg egentlig ikke liker.

Stolen passa og jeg er fornøyd.
Den ser litt rar ut, men poenget med denne typen stol er at en skal ha knærne på den nederste puta og sitte på den øverste. 

Da skal ryggen få en god vinkel og etter boka skal det bli ergometrisk riktig - om jeg husker rett.



 
Når jeg setter pc'n på kjøkkenbordet blir det for lavt når jeg sitter på en vanlig stol.



Fordelen med bærbare fremfor den stasjonære er at den ikke bruker så lang tid på åpne. Derfor bruker jeg denne når jeg bare skal inn å se på eposter og andre småting.
Det flate tastaturet liker jeg ikke.
Når jeg får kobla til et bedre tastatur, så kan jeg skrive alt hva jeg har lyst til.
Det ser litt snålt ut, men det funker bra.

Med ny stol - går alt så meget bedre . . .
 
Så ble det en tur på vevstua. Der er jeg i gang med ny fillerye.

Den ble i blått og turkis, og det gikk raskt å veve.

Starta på en ny som også blir i blåfarger. 
Det er uendelig mye blått i fillehaugen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar